Friday 17 November 2017

Hosam Kordi Forex Trading


Nano4x gjennomgang ADVARSEL: Financial Services Commission of Mauritius har utstedt en advarsel som starter at Nano4x feilaktig hevder å være lisensiert av FSC. KLIKK HER for å se advarselen på FSC39s nettside. Mai 2012: Det er nå en FPA Traders Court sak med en Guilty dom mot denne megleren. FPA anser dette for å være en annen grunn til å være forsiktig med å håndtere dette selskapet. September 2012: Det er nå en annen FPA Traders Court Guilty dom mot denne megleren. Inntil disse problemene kan løses, anbefaler FPA ekstrem forsiktighet med denne megleren. Vi anbefaler alle klienttester og ser om uttak er mulige. Nettstedet er nede. Selskapet ser ut til å være ute av drift. Problemet eskalert til Traders Court Sanito vs. Nano4x GUILTY Jeg vil gjerne fullføre forklaringen til mitt tilfelle: Nano4x Support nevnt i sin epost datert 10.10.2011 at: Du kan registrere deg som IB og få rabatter fra din handelskonto. Det er ikke forhindret i Nano4x. Nano4x Affiliate Dept nevnt i sin epost datert 20. oktober 2011 at: Som vår IB får du belønninger fra hver handel (fra 10 USD per lot). I november 2011 åpner jeg min første handelskonto med Nano4x 688178 og overfører mitt første innskudd 2000 USD. I midten av januar 2012 kan roboten fungere veldig lønnsomt med min andre handelskonto med Nano4x 688508. Rundt 12 feb 2012 økte Nano4x spredene mer enn 0,6 pips slik at min robot ikke kan fungere lenger. Deretter bestemte jeg meg for å kreve full tilbaketrekking fra Nano4x for beløpet på 11647 USD. Etter å ha sendt flere e-poster for å spørre min tilbaketrekningsforespørsel, fikk jeg svar fra Nano4x: - Hvis du er partner og har en handelskonto, kan du få rabatter kun 3 USD, ikke 10 USD som du hadde. - Vi kunne ikke fortsette med operasjoner på duplikatkontoen din på grunn av manglende midler. - Vår duplikade sikringskonto ble trukket ned med din handel, også på grunn av utilstrekkelige midler. - Til tross for å tape penger på vår sikringskonto kan vi gi deg: kreditt 11467 - 4999 49993.33 7969 USD, med 2 krav: 1. Du må lage 797 mange før deg. kan WD full sum fra kontoen din 2. Til 797 Vi betaler ikke rabatter. Jeg svarte på Nano4x i min epost datert 9. april 2012: - Vennligst betal meg og overfør til min bankkonto bare mitt første innskudd og min fortjeneste 11647 - 4999 6648 USD. - Vennligst unngå alle rabatter på 4999 USD og lukk mine kontoer: 687895, 688178 og 688508 fordi min robot ikke kan fungere med de nåværende spreads. Jeg fulgte med min epost datert 12. april 2012: - For min tilbaketrekningsforespørsel Ref: 893312, datert 20. februar 2012, for beløpet på 11647.09 USD, vennligst betal meg og overfør til min bankkonto ikke mindre enn 6648 USD og ikke senere enn 17 April 2012. - Ellers vil jeg deretter registrere Nano4x i Scam Alerts Folder for Forex Peace Army (FPA), og så hvis det fortsatt er nødvendig, skal jeg sende saken til FPA Traders Court. Inntil nå behandler Nano4x ikke min tilbaketrekningsforespørsel. Mine siste 3 billetter i Nano4x klientportal har blitt lukket av dem uten kommentarer og svar. 2012-04-25 1Star Nano4x er forferdelig. Nano4x gjennomgang ADVARSEL: Financial Services Commission of Mauritius har utstedt en advarsel som starter at Nano4x feilaktig hevder å være lisensiert av FSC. KLIKK HER for å se advarselen på FSC39s nettside. Mai 2012: Det er nå en FPA Traders Court sak med en Guilty dom mot denne megleren. FPA anser dette for å være en annen grunn til å være forsiktig med å håndtere dette selskapet. September 2012: Det er nå en annen FPA Traders Court Guilty dom mot denne megleren. Inntil disse problemene kan løses, anbefaler FPA ekstrem forsiktighet med denne megleren. Vi anbefaler alle klienttester og ser om uttak er mulige. Nettstedet er nede. Selskapet ser ut til å være ute av drift. Problemet eskalert til Traders Court Sanito vs. Nano4x GUILTY Jeg vil gjerne fullføre forklaringen til mitt tilfelle: Nano4x Support nevnt i sin epost datert 10.10.2011 at: Du kan registrere deg som IB og få rabatter fra din handelskonto. Det er ikke forhindret i Nano4x. Nano4x Affiliate Dept nevnt i sin epost datert 20. oktober 2011 at: Som vår IB får du belønninger fra hver handel (fra 10 USD per lot). I november 2011 åpner jeg min første handelskonto med Nano4x 688178 og overfører mitt første innskudd 2000 USD. I midten av januar 2012 kan roboten fungere veldig lønnsomt med min andre handelskonto med Nano4x 688508. Rundt 12 feb 2012 økte Nano4x spredene mer enn 0,6 pips slik at min robot ikke kan fungere lenger. Deretter bestemte jeg meg for å kreve full tilbaketrekking fra Nano4x for beløpet på 11647 USD. Etter å ha sendt flere e-poster for å spørre min tilbaketrekningsforespørsel, fikk jeg svar fra Nano4x: - Hvis du er partner og har en handelskonto, kan du få rabatter kun 3 USD, ikke 10 USD som du hadde. - Vi kunne ikke fortsette med operasjoner på duplikatkontoen din på grunn av manglende midler. - Vår duplikade sikringskonto ble trukket ned med din handel, også på grunn av utilstrekkelige midler. - Til tross for å tape penger på vår sikringskonto kan vi gi deg: kreditt 11467 - 4999 49993.33 7969 USD, med 2 krav: 1. Du må lage 797 mange før deg. kan WD full sum fra kontoen din 2. Til 797 Vi betaler ikke rabatter. Jeg svarte på Nano4x i min epost datert 9. april 2012: - Vennligst betal meg og overfør til min bankkonto bare mitt første innskudd og min fortjeneste 11647 - 4999 6648 USD. - Vennligst unngå alle rabatter på 4999 USD og lukk mine kontoer: 687895, 688178 og 688508 fordi min robot ikke kan fungere med de nåværende spreads. Jeg fulgte med min epost datert 12. april 2012: - For min tilbaketrekningsforespørsel Ref: 893312, datert 20. februar 2012, for beløpet på 11647.09 USD, vennligst betal meg og overfør til min bankkonto ikke mindre enn 6648 USD og ikke senere enn 17 April 2012. - Ellers vil jeg deretter registrere Nano4x i Scam Alerts Folder for Forex Peace Army (FPA), og så hvis det fortsatt er nødvendig, skal jeg sende saken til FPA Traders Court. Inntil nå behandler Nano4x ikke min tilbaketrekningsforespørsel. Mine siste 3 billetter i Nano4x klientportal har blitt lukket av dem uten kommentarer og svar. 2012-04-25 1Star Nano4x er forferdelig. Er du en handelsmann eller en gambler Hver lønnsom handelsmann jeg kjenner, tester sine strategier på ekte marked før han begynner å handle dem. Det kan gjøres manuelt, men du kan spare mye tid ved å teste dine ideer automatisk. EA-veiviseren er for nye handelsmenn og ikke-programmører. Hvis du ikke er programmerer, har du sannsynligvis ikke råd til å ansette noen til å kode din EA for deg - og kodes deretter hver korreksjon eller hver ny ide inn i den. Med EA Wizard har du total kontroll, noe som betyr at du kan opprette ditt eget handelssystem, og deretter også enkelt justere eller forbedre det til det er perfekt. Også, hvis noen forteller deg hva som fungerer og prøver å overbevise deg om at deres nyeste automatiserte handelssystem er det beste siden skiver brød, trenger du ikke å lytte, siden du kan bygge din egen. Du kan nå være i kontroll over din egen handel og utvikle ditt eget automatiserte handelssystem. EA Wizard er for profesjonelle handelsmenn StrategyQuant EA Wizard er også en løsning for erfarne og profesjonelle forexhandlere. Hvis du alltid ønsket å automatisere ditt handelssystem, kan du nå gjøre det uten å betale noen programmerer hundrevis eller tusenvis av dollar. Og du trenger ikke å bekymre deg om det endelige produktet du kommer tilbake fra noen outsourcede programmerer, vil fungere eller ikke. Du vil enkelt kunne lage ditt eget automatiserte system basert på dine egne lønnsomme systemer som du manuelt følger i dag. I det lange løp vil StrategyQuant EA Wizard frigjøre mer tid og gi deg mulighet til å eksperimentere med nye og andre lønnsomme handelssystemer for å skape enda mer penger fra din handel. Se denne videoen for å se opprettelsen av en lønnsom strategi EA Se på meg å lage en lønnsom EURUSD-breakout-strategi i EA Wizard bare på 5 minutter uten programmering. Dette er en av strategiene som jeg vurderer å handle i min virkelige portefølje. Jeg avslører en komplett strategi her. Klikk på videoen for å se et avansert eksempel på EA-veiviseren. Filer fra video (gratis nedlasting): Klikk på fil med høyre knapp og velg Lagre som. Opprett ekspertrådgivere uten å skrive noen kode. StrategyQuant EA Wizard er veldig enkelt å bruke. Du trenger ikke noen programmeringsferdigheter, alt er intuitivt og lett å forstå. Det spiller ingen rolle hvor komplisert strategien er, den kan alltid brytes ned til enkle handelsregler. Handelsreglene er definert av IF-THEN-forhold - Hvis noen tilstand er gyldig (for eksempel går noen indikator over spesifikk verdi) DER en handling er tatt (for eksempel posisjon er åpnet). Er du i stand til å lage regler som disse under Det er alt du trenger for å lage en EA Du kan definere et ubegrenset antall slike regler og implementere ting som Trailing Stops, flytte Stop Loss to Break Even, åpne flere posisjoner eller partielle utganger. Å gjøre EA med denne typen funksjoner vil normalt kreve avansert programmeringskunnskap, men med EA Wizard er det like enkelt som å velge en funksjon og sette verdien. EA Wizard gjør resten - det kan egentlig ikke bli enklere enn dette. Generer ekspertrådgivere med full kildekode Hver strategi du lager kan lagres som en MetaTrader4 Expert Advisor med full kildekode. Ingenting er skjult, det er ingen kodebeskyttelse. Ny EA-robot er din å bruke, backtest eller til og med selge EA-eksempler For å hjelpe deg med å starte med programmet, inkluderte vi en rekke eksempler på de fleste vanlige strategier direkte til programmet. Bare velg det eksemplet du vil ha, og klikk på Last inn denne prøvestrategien for å åpne den. Deretter kan du sjekke logikken eller bruke den som utgangspunkt for å bygge din egen handelsstrategi. Jeg gjorde min første lønnsomme ea i går kveld Gratulerer med dette denne programvaren, jeg er ikke en ekspert på FX, men dette er ganske mye moro og jeg gjorde min første lønnsomme ea i går kveld, jeg trenger bare å forbedre den. Mike (jaggermikester på forexfora) Hvor mye vil det koste deg Jeg tror kvaliteten har sin pris, men samtidig vil jeg gjøre verktøyet rimelig for alle seriøse handelsmenn. Hvor mye penger har du allerede brukt på handelssystemer som ikke fungerer Hvor mye koster slike systemer deg av kontobengiene dine på tapte handler Ved å bruke StrategyQuant EA Wizard får du prisen tilbake med bedre resultater av din handel. raskere testing av nye ideer om historiske data eller automatisering av handel og sparer tid du bruker foran datamaskinen. Du får et komplett program klar til bruk umiddelbart etter bestilling. Invester i din suksess EA Wizard er ikke bare programvare, i en pakke vil du motta: Mulighet for å bygge EA du vil bruke, til og med bruke flere tidsrammer og tilpassede indikatorer StrategyQuant EA Wizard-programvare (Windows-kompatibel) - enkel å bruke strategisk creatoreditor som kan skape komplekse strategier på en enkel måte Email support. slik at du kan kontakte oss hvis du trenger hjelp eller veiledning Fremtidige oppdateringer for levetiden - Vi fortsetter å forbedre systemet, så legg hele tiden nye funksjoner. Ekstra bonuser Bonus 1 - Komplett Forex Morning Trade system med EA Dette er ikke en vits, som en bonus til EA Wizard får du en kopi av mitt Forex Morning Trade-system, med EA nyopprettet i EA Wizard. Dette betyr at du kan tilpasse FMT EA selv For de som ikke kjenner det - ForexMorningTrade er et vellykket kommersielt system som jeg opprettet i 2010. Det har vært en bestselger for de siste 2 årene, og med god grunn. Med introduksjonen av EA Wizard Im stopper salget av FMT, kan du bare få det som en del av EA Wizard Når du har bygget din egen EA, bør du teste den i MT4. EA backtesting i MetaTrader4 er ganske enkelt, men det er fortsatt noen ting å se etter. Visste du at du kan få forskjellige backtestresultater hver gang du kjører backtesten på EA I denne veiledningen lærer du hvordan du gjør backtesting på en riktig måte - fra å hente de historiske dataene for å konfigurere MetaTrader4, slik at resultatene er konsistente og sammenlignbare. Bonus 3 - Handelssignalindikator med varsler StrategyQuant EA Wizard genererer ikke bare EAer. Det kan også generere indikatorer som vil vise deg handelsreglene på diagrammet, slik at du kan se gyldige kjøps - eller salgssignaler. Du kan se direkte på diagrammet hvis handelsideen din fungerer eller hva som kan gjøres for å forbedre den. Den genererte indikatoren kan også sende deg handelssignalvarsler for å varsle deg om oppføring av lyd eller e-post. Hva våre brukere sier Det er så raskt og morsomt å bruke EA-veiviseren Jeg er programmerer og jeg kan skrive mine egne EAer. men i stedet bruker jeg EA Wizard. Mye raskere og morsommere Den genererte koden er ren og er alltid laget av faste og testede deler. Erfarne programmerere kan tilpasse resultatet til deres ønske. Egendefinerte funksjoner i versjon 1.6 er et ultimativt verktøy for å lage alt du vil ha. Tro meg, du vil aldri bygge en EA fra bakken igjen :) Å generere en ide i en indikator er også geni. Det er mye lettere å se hvordan en ide ville fungere. Programvaren er AWESOME Bare å kunne prøve forskjellige handelsideer i en rimelig tidsramme og teste dem ut er fantastisk. Ser frem til oppdateringen. Takk, og ha en god dag jeg elsker EA-veiviseren, og jeg bruker det mye jeg elsker EA-veiviseren, og jeg bruker det mye. Jeg visste ingenting om programmering i MT4 og hadde ofte ønsket at jeg kunne skrive en EA. Nå har programmet gjort det mulig. Jeg har brukt det mye, og jeg er nå tvunget til å lære funksjonaliteten til de forskjellige MT4-indikatorene. Jeg er ikke ekspert, så jeg kan ikke kommentere mye om sin evne, men jeg vet at det blir jobben gjort for mine grunnleggende ting. Når jeg bruker det mer og blir mer allsidig i MT4, vil jeg kunne kommentere hvor bra det er, men for nå er det bra for det jeg vil gjøre. En ting sikkert at jeg er mest fornøyd med, er den veldig gode støtten du tilbyr. Du har virkelig hjulpet meg til å få en bedre forståelse av hvordan du bruker den. Jeg elsker EA Wizard, det hjalp meg virkelig med å teste strategiene jeg alltid ønsket å takke veldig mye. Jeg elsker EA Wizard, det hjalp meg virkelig med å teste de strategiene jeg alltid ønsket. Programvaren er utrolig enkelt å bruke. Jeg bokstavelig talt gjorde få klikk, og jeg utviklet en fantastisk trendfølger EA. Kloning reglene sparer nesten halvparten av tiden. Jeg vet at jeg har gjort en god investering i denne programvaren. Fortsett den gode jobben. Jeg kan bare si at EA WIZARD ER AWESOME Jeg er en Forex-aktør, men for lat til å overvåke min handel. Så jeg valgte StrategyQuant EA Wizard å lage en automatisk forex robot basert på mitt handelssystem. Og det jeg bare kan si er EA WIZARD IS AWESOME Med den enkle bruken av denne programvaren, kan jeg lage min egen Super Profitable Robot som kan handle for meg 245 uten å løfte en finger. Tre dager til tre timer. Det er hvor lang tid det tok før og hvor lang tid det tar nå. Tre dager til tre timer. Dvs hvor lang tid tok det før og hvor lang tid det tar nå, for å lage en enkel, eksperimentell EA. Kan ikke takke deg. Og til kostnaden er jeg nesten villig til å betale to ganger for kraftig program. Og støtten har vært bra. Og det er mer, den nye versjonen har lagt til mye mer fleksibilitet. Uansett hva som er neste, vil jeg ta det. Jim Whitfield Albuquerque New Mexico Kjøp nå og last ned Alt Umiddelbart Jeg er veldig sikker på at EA Wizard vil hjelpe deg med å lage din egen EA eller indikator for å teste dine handelsideer og tjene penger på Forex markedet. Husk at du kan prøve systemet i 30 dager med absolutt ingen risiko. Hvis du når som helst ikke føler produktet er verdt pengene, kan du returnere det tilbake for full refusjon. Ønsker deg suksess og god handel, Ønsker du å få EA Wizard-lisens gratis Du kan få full lisens av EA Wizard som en bonus ved kjøp av StrategyQuant Pro. 100 tilfredshetsgaranti Du risikerer ikke noe. Hvis du er ulykkelig med EA-veiviseren av en eller annen grunn i løpet av de første 30 dagene etter kjøpet, send oss ​​bare en e-post og refunder ditt kjøp, ingen spørsmål. Vi vil at du skal være fornøyd med StrategyQuant EA Wizard, og hvis du ikke er så vil vi ikke ha pengene dine. Vær oppmerksom på at hvis du får refusjon, gir du opp dine rettigheter til å bruke produktet. Ta kontakt med meg på linken nederst på siden hvis du har spørsmål angående ditt kjøp eller ønsker å kreve tilbakebetaling. MVA for kjøpere basert i EU Betalinger håndteres av MyCommerce. Dette er et digitalt produkt, hele pakken er umiddelbart tilgjengelig for deg å laste ned og komme i gang umiddelbart etter bestilling. Du vil IKKE motta en fysisk pakke sendt til deg i posten. En enkelt lisens kan brukes på en datamaskin av gangen. Hvis du vil kjøre programmet på flere datamaskiner, kan du kontakte oss og generere nye lisenser for rimelig antall ekstra datamaskiner gratis for deg.

No comments:

Post a Comment