Thursday 26 October 2017

Forex Megler Btcusd


Bitcoin Forex Brokers Hva er Bitcoin Bitcoin er en online virtuell valuta (forkortelse BTC). Ingen banker bærer Bitcoins og det er ingen sentralisert utveksling for Bitcoin. Alle kan kjøpe bitcoins på nettverket. Behandlingen av Bitcoin-transaksjoner gjøres via peer-to-peer-teknologi og administreres av dedikerte Bitcoin-servere, slik at hver gang de kommuniserer, oppdaterer og deler de informasjon om mengden bitcoins eid av hver bruker. Bitcoin aksepteres sammen med fysiske valutaer rundt om i verden, inkludert online trading. For å lære mer om Bitcoin, besøk den offisielle nettsiden: bitcoin. org Der kan du også se videoen, noe som forklarer nærmere om Bitcoin: Bitcoin har inngått Forex trading for ikke så lenge siden. Foreløpig er det få meglere som aksepterer Bitcoin for handel og innskuddssum. Bitcoin Forex Brokers Listen over Forex meglere som tilbyr Bitcoin trading 1Broker - tilbyr BTCUSD trading AvaTrade - tilbyr Bitcoin CFD Trading Bit4X - tillater handel Bitcoin CFD1000 - tilbyr Bitcoin trading på MT4 amp Sirix Station eToro - tillater Bitcoin CFD trading Forex. ee - tillater handel Bitcoins, Litecoins, Peercoins og andre populære cryptocurrencies JustForex - Bitcoin trading kontoer tilgjengelig fra 10 FX Choice - tillater handel Bitcoin Nova FX Trading - Bitcoin amp Litecoin trading er tilgjengelig Plus500 - tilbyr BTCUSD trading SimpleFX - tillater Bitcoin amp Litecoin krysser handel VenetFX - tillater Bitcoin handel på MT4 Listen over Forex meglere som aksepterer Bitcoin innskuddsavdrag 1Broker - aksepterer innskudd og uttak i Bitcoin Bit4X - aksepterer innskudd og uttak i Bitcoin CFD1000 - aksepterer innskudd og uttak i Bitcoin Forex-Metal - aksepterer innskudd og uttak i Bitcoin FX Choice - aksepterer Innbetaler amputtak i Bitcoin FxOpen - aksepterer innskudd ithdrawal betalinger i Bitcoin, Litecoin og Namecoin FXPRIMUS - aksepterer innskudd av oppkjøp i Bitcoin Instaforex - aksepterer innskudd av oppkjøp i Bitcoin JustForex - Bitcoin innskudd amp-uttak LiteForex - aksepterer innskudd og uttak i Bitcoin Nova FX Trading - Bitcoin innskudd og uttak er akseptert Profiforex - Bitcoin innskudd og uttak er akseptert. Traders Trust - aksepterer innskudd i Bitcoin Traders Way - aksepterer både innskudd av oppkjøp i Bitcoin TradingForex - aksepterer innskudd i Bitcoin VenetFX - aksepterer innskudd og uttak i Bitcoin. Andre Bitcoin-plattformer og serviceleverandører Atriol-Bitcoin trading og utveksling. Belfrics - plattformen gir et marked for enkeltpersoner som ønsker å kjøpe og selge Bitcoins. BTC-e - fungerer som en plattform for enkeltpersoner interessert i å kjøpe og selge Bitcoins og Litecoins CEX. IO - plattform for Bitcoin Exchange (kjøp Bitcoin for USD amp EUR) Coinsetter - Bitcoin utveksling for bedrifter og enkeltpersoner. Kraken - profesjonell handelsplattform for Bitcoin og andre mattebaserte valutaer. Whaleclub - bruk Bitcoin til å handle Cryptocurrencies, Forex, Metals, Stocks Andre nye valutaer ligner Bitcoin Det er 2 andre nye navn på markedet for decentraliserte Internett-valutaer: begge er basert på Bitcoin-protokollen, men med egne unike egenskaper. Etter hvert som de får popularitet, må du dekke dem i større detaljer. Er Bitcoin lovlig i ditt land Legitimiteten til Bitcoin varierer fra land til land: fra å bli akseptert for å være helt forbudt. For eksempel er Bitcoin lovlig i Australia, Canada, New Zealand, Hong Kong, Kypros, USA og Storbritannia. Og det er ikke lovlig i Russland, Indonesia eller Bangladesh. Hele listen over land som legaliserte og forbudte Bitcoin finnes på: Wikipedias lovlighet av bitcoin etter land Bitcoin info-grafikk FXCM har laget utvidet veiledning om Bitcoins historie, bruk og nåværende trender: Kjenner du en annen Bitcoin Forex megler Vennligst foreslå ved å legge til en kommentar nedenfor. RatingFX: Uavhengig rating av Forex meglere Forfatter av SimpleFX: ThompipH Date 2017-02-24 Jeg handlet med SimpleFx i 6 måneder og deretter lukket jeg kontoen min, men de fortsetter å trakassere meg med telefonsamtaler for å åpne tilbake kontoen min at de har denne fantastiske strategien, og de kan hjelpe meg å vinne så mye mer enn jeg investerer. Jeg hadde åpnet en klassisk konto på euro, mitt innskudd var 500 med løftet om å tredoble pengene i 1 måned. Ok, ja, de fikk tredobling på trading EURUSD, EURGBP, GOLD, GBPNZD og annen valuta, det faktum at mitt ego ikke lot meg trekke pengene sammen med en rådgiver for å tjene mer fortjeneste, gjennomført til en tom konto. Så etter at jeg lukket kontoen. Jeg anbefaler ikke megleren fordi du ikke vil få dem til å slutte å ringe bare hvis du endrer tallet. Også jeg nevnte ikke at plattformen gir re-sitater og sprø spreder, er også lav i kjøring. Forfatter av SimpleFX: Akoto Date 2017-02-18 Jeg har brukt live accnt. i simplefx nå i ca 1 uke fra tidspunktet for dette innlegget. Jeg kan si at det er en vennlig brukerplattform, spesielt for nybegynnere i Forex trading. Det er godt å ha en live chat der med andre handelsmenn og et veldig raskt svar fra deres live suppport .. de eneste negative tingene så langt jeg opplever var når du har en ventende ordre og prisen har allerede samsvarer med dagens pris det gjør ikke åpnet raskt noen ganger .. og deres er en gang da jeg handlet, er det en handel som plutselig stanset med -33usd jeg vet ikke hvor det kom fra eller jeg bare glemte det, men oss lenge som jeg kan huske jeg har ikke den handel som når nesten til -33USD SL beccause im alltid overvåker det nå og da og det ble trukket i min balanse automatisk. Neste gang vil jeg virkelig se etter det hvis det skjer noe manipulasjon i min handel. Jeg vil fortsette å oppdatere dere på hva som skjer .. men for nå vil jeg vurdere det nøytral. Forfatter av SimpleFX: Jake Date 2017-02-09 Handelen her er veldig jevn, uten problemer og forsinkelser. Deres system går fort, og det er heller ingen glid, som er veldig viktig for en scalper, som meg selv. Forfatter av SimpleFX: loginova23 Dato 2017-01-05 Jeg stoler ikke på SimpleFx lenger. Etter å ha handlet med dem i ett år, begynte de å foreta kontojusteringer uten å varsle meg. Jeg begynte å merke at kontoen min var begrenset fra handel til bestemte tider uten grunn. Selv etter å ha tatt dette oppmerksomt på alvor og sikret det, ville det aldri skje igjen, det gjenstår fortsatt det samme. I løpet av en måned ble handler holdt i gjennomsnitt på 30 minutter. Unngå denne megleren selv de er regulert. Forfatter av SimpleFX: Jan Dato 2016-10-11 Jeg har testet denne megleren på det siste GBP-kollapset, og jeg må si at jeg er imponert, god gjennomføring og ikke et eneste lag i prissetting, ikke som andre og velkjente meglere, noen av dem hadde få minutters pause i handel, uakseptabelt. Men SimpleFX gjorde en god jobb, jeg skal bli hos dem. Forfatter av SimpleFX: Steve Date 2016-09-12 Jeg handlet med denne megleren en stund, og det var bra, spesielt for lave spredninger i store valutaer, for eksempel handlet jeg med EURJPY og EURUSD, og ​​spredninger endret seg aldri, de ble løst, så det var lett for meg å sette ordrer og stillinger klokt. Men gjennomføringen av disse avtalene var veldig treg og plattformen er ikke lett å forstå. Du må øve mye, og etter min mening må de trene sine ansatte for å gi en god service. Forfatter av SimpleFX: pipjanet Dato 2016-08-19 Min erfaring med denne megleren har vært bra, de lytter til klienter som ingen andre meglere, mange handelsinstrumenter, god gjennomføring og nettplattform er veldig bra og fint. Forfatter av SimpleFX: PipsSparker Dato 2016-08-07 SimpleFX er god megler. Jeg testet plattformen på ordrehastighet, den passerte godt. Jeg tror de er ganske gode og spredene er lavest jeg finner. De belaster ikke provisjoner og ingen skjult belastning. Innskudd og uttak av metoder er så enkelt. Forfatter av SimpleFX: CrownFX Date 2016-08-03 Den beste cryptocurrency megler med stor støtte. Uttak er manuelt, slik at det noen ganger kan ta noen timer som bringer dem mer tryggere selskap. Spreads er svært konkurransedyktige uten provisjon. Forfatter av SimpleFX: Stark Date 2016-07-17 De opererer i lang tid, men systemet kjører fortsatt ikke veldig jevnt. Ganske mye glidning for en scalper som meg. Jeg foretrekker en bedre ordreutførelse for scalping. Best Forex Brokers som tilbyr Bitcoin (BTCUSD) Trading Bitcoin Hva er det Bitcoin er en helt digital form for valuta og bruker kryptering som kontrollerer opprettelsen og overføringen av denne valutaen. Det er ingen sentralisert utveksling for enhver transaksjon som skal skje med denne valutaen. Eventuelle antall bitcoins kan sendes til alle som bor hvor som helst i verden uten inngrep fra tradisjonelle finansinstitusjoner som banker. Enhver bruker som ønsker å bruke Bitcoins må bare ha en Bitcoin-adresse og en pålitelig Internett-tilkobling. Brukeren må forbli online så lenge transaksjonen må behandles. Hver transaksjon som finner sted, registreres i en offentlig hovedbok kalt blockchain. Enhver bruker kan imidlertid motta Bitcoins selv når de er offline til deres Bitcoin-adresse. En bruker kan få en Bitcoin-adresse ved å laste ned en Bitcoin-klient. De populære er Bitcoin-qt og Multibit. Forskjellen som eksisterer mellom de to er i størrelsen på blokkkjeden som må lastes ned. En bruker som ønsker å laste ned Bitcoin-qt, trenger omtrent 10 GB harddiskplass. Multibit er en lettere versjon. Man kan få en Bitcoin adresse også ved å få en online lommebok. Disse er spesialiserte nettsteder som tilbyr Bitcoin-tjenester. De lagrer mynter i et kaldt lager som er frakoblede sikre innskudd for å hindre dem fra misappropriasjon eller pilferage. Bare en liten prosentandel opprettholdes online for umiddelbar innløsning. Bitcoins kan også kjøpes via nettbutikker som Coinbase, Bitstamp, etc. Hvis du er en forex-forhandler, vil det beste alternativet være BTC-E som har sin egen MetaTrader-plattform. Hvis du er en forex-aktør som ønsker å handle i Bitcoins, les videre for å finne ut kriteriene du trenger å huske på for å velge de beste Forex-meglerne som tilbyr Bitcoin trading. Best Forex Broker som tilbyr Bitcoin Trading Hvordan velge en Gitt nedenfor er 10 faktorer som du må vurdere å velge den beste forex megleren. Det er en god idé å identifisere tre eller fire meglere som tilbyr Bitcoin-handel og deretter velge det beste som tilfredsstiller alle de belønnede kriteriene. Det er viktig å velge en forexmegler som overholder alle forskrifter opprettet av lokale og internasjonale reguleringsmyndigheter. Dette sikrer at forex megleren har en klar oppfatning av virksomheten, er tilstrekkelig kapitalisert og opprettholder kundens midler i segregerte kontoer. 2: Sikkerhet av data Enhver handel med forex megleren krever at kunden deler personlig informasjon økonomiske data, pass detaljer og andre verktøyregning detaljer. Det er derfor viktig at megleren sikrer 100 prosent sikkerhet for dataene. Megleren bør også tilby et høyt nivå på Internett-sikkerhet. Det er viktig at forexmegleren har installert SSL-kryptering for å forhindre avlyting av sensitive data av feil mottakere. Det er godt å velge en forexmegler som tilbyr tofaktorautentisering. Dette gjør det vanskelig for hackere å komme inn på kundenes kontoer. Du bør også velge en megler som har en omfattende personvernpolicy. Dette vil sikre at detaljene dine ikke selges av den ødelagte til noen andre. 3: Gjennomføring av handler Avhengig av din handelsappetitt, kan du velge en markedsfører som har handler med kontorer eller velge en STPECN megler som bestiller bestillingen din til et interbankmarked. 4: Handelsportefølje Velg en forexmegler som tilbyr ikke bare valutaer, men også edle metaller, Bitcoins, aksjer, obligasjoner, varer, indeksalternativer, etc. 5: Provisjoner, gebyrer og spreads Den beste forexmegleren vil tilby de mest konkurransedyktige provisjonsrenten og rimelige avgifter. Spredene som tilbys av megleren bør være i tråd med dine spesifikke krav. 6: Handelsplattformer Det er spesielt viktig å velge en megler som tilbyr en demo-konto. Trader kan øve noen tørre løp før handel i de virkelige markedene. Handelsplattformen som tilbys av brukeren, skal være enkel å bruke, navigere og rik på funksjoner. 7: Stil for handel Sørg for at handelen din er kompatibel med den av megleren som tilbyr Bitcoin-handel. 8: Kontoalternativer Velg en forexmegler som tilbyr en rimelig mengde som minimumsdepositum, rettferdig tilbaketrekning og betalingsbetingelser, akseptabel leverage ratio, vilkår for handel og andre funksjoner. 9: Kundeservice Velg en forexmegler som tilbyr gode og pålitelige kundeservicealternativer. 10: Utdannelse og handelsverktøy Den beste forexmegleren har tilbudt en rekke handelsverktøy, veiledninger og veiledninger som vil hjelpe næringsdrivende i sitt arbeid. Best Forex Brokers som tilbyr Bitcoin Trading Etoro er det siste blant Forex meglere for å gjøre en foray til å tilby handel med Bitcoins. De tilbyr CFDer. Dette nettstedet er imidlertid ikke anbefalt for daghandlere som handelsmenn kan gå inn og ut av handel bare opptil fire ganger om dagen. Denne megleren bruker Bitstamp som datafeed for prisreferanser. Det skal bemerkes at de ikke godtar amerikanske kunder. Bitcoin trading fra Ava Trade nettside er tilgjengelig via CFDs: Bitcoin Mini og Bitcoin Weekly. Leveringene som tilbys er henholdsvis 2: 1 og 20: 1. Mens Bitcoin Mini CFD ikke utløper, utløper Bitcoin Weekly CFD kl 21.00 hver fredag. For begge kontraktene er datafeed brukt fra BTC-E. Ava Trade gir også et tilleggsbeløp på 10 i tillegg til spredningen. Ava Trade tillater ikke weekendhandel. Dette er en ulempe for handelsfolk da de ikke kan dra nytte av det faktum at Bitcoins kan handles på alle 7 dager i uken, i motsetning til valutaer. Ava Trade aksepterer ikke amerikanske kunder. Instaforex har nylig introdusert anlegget for handel i Bitcoins til sine kunder. Utnyttelsen av megleren er 25: 1. Det er ingen faktisk levering av kryptokursen under handel. Gevinsten er påløpt fra rentefluktuasjonene i Bitcoins. Cryptocurrency kan handles på InstaForex-plattformen med en innflytelse på opptil 1: 25. Bitcoin Forex Brokers Bitcoin er ikke så populært som noen andre betalingsmuligheter, og likviditeten i BTCUSD er mindre enn den er i EURUSD, men det er bra Grunner til å lete etter et Forex-selskap som jobber med Bitcoin: Du bruker allerede Bitcoin mye på andre områder. Å åpne en konto med en Bitcoin Forex megler vil gjøre innskudd og trekke penger enklere for deg. Du ønsker å bruke en desentralisert kryptokurrency som ikke er avhengig av så mange volatile faktorer som påvirker fiat-valutaer og sentraliserte betalingssystemer. BTCUSD er et flott nytt handelsinstrument med sine egne tekniske og grunnleggende faktorer. BTCUSD trading stopper ikke i helgene. Et slikt trekk gir flotte nye muligheter til valutahandlere. Hvis du ikke tror at cryptocurrencies har noen fremtid, kan du kutte Bitcoin mot andre valutaer som en måte å tjene penger på. Vennligst deaktiver AdBlock-utvidelsen i nettleseren din

No comments:

Post a Comment